Program lojalnościowy
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SKLEPU LAZYSUPERMAN.PL
1. Organizatorem programu jest firma: Firma Handlowo-Usługowa Hanna Szymiec 10 Lutego 37 81-364 Gdynia
2. Uczestnikiem programu zostaje każda osoba, która jest zarejestrowana i dokonuje zakupów w sklepie lazysuperman.pl.
3. Z dniem uruchomienia programu obejmować on będzie wszystkich dotychczasowych zarejestrowanych klientów lazysuperman.pl.
4. Uczestnicy programu za zakupione towary w sklepie lazysuperman.pl otrzymują PUNKTY.
5. Każda wydana złotówka w lazysuperman.pl równowarta jest dziesięciu punktom (1zł=10 punktów).
6. Punkty naliczane są po zaksięgowaniu wpłaty (w przypadku płatności za pobraniem) lub wysłaniu zamówienia (w przypadku zamówień z przedpłatą).
7. Dodatkową możliwością zdobycia punktów w programie lojalnościowym jest dodanie opinii do zakupionych przedmiotów. Za każdą zatwierdzoną po zakupie przedmiotu opinię klient otrzyma 25 pkt. Opinie dodane bez dokonania transakcji zakupu, nie będą zatwierdzane.
8. Uczestnicy programu posiadający kilka kont w sklepie lazysuperman.pl nie mogą sumować punktów.
9. Punkty za zakupione towary naliczane są począwszy od dnia 01.10.2012 i nie obejmują zamówień zrealizowanych przed w/w datą.
10. Zebrane punkty gromadzone są na koncie uczestnika programu.
11. Zebrane punkty na koncie nie podlegają wymianie na gotówkę.
15. Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów można je wymienić na produkty znajdujące się w sklepie lazysuperman.pl, które podlegają zakupom w ramach programu lojalnościowego. Przelicznik punktów jest następujący, 10 punktów = 5 groszy.
16. Realizacja gratyfikacji następuje poprzez: przesyłkę kurierską lub pocztową na adres uczestnika programu. Nie można złożyć samego zamówienia na produkty za uzbierane punkty. Punkty mogą być realizowane tylko z kolejnym zamówieniem.
17. Program lojalnościowy nie obowiązuje w przypadku, gdy trwa okresowa promocja na cały asortyment - wówczas punkty za zakupione towary nie są naliczane.
18. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu oraz zawieszenia i zakończenia programu w każdym czasie bez podania przyczyny przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i zawiadomień Uczestników programu.
19. W przypadku zmiany regulaminu nowy regulamin uczestnictwa zostanie przekazany Uczestnikom co najmniej na 14 dni przed ich wejściem w życie.
JAK TO DZIAŁA ?
Za złożone zamówienia klient otrzymuje określoną liczbę punktów, które system przypisuje do jego konta dopiero, gdy wpłata za to zamówieni zostanie zaksięgowana przez obsługę sklepu (równiez dopiero gdy pobranie zostanie przelane przez firme kurierską na rachunek sklepu). Wówczas może wykorzystać je np. do opłacenia kolejnych zamówień.
Klient podczas wyboru sposobu płatności (etap DOSTAWA i PŁATNOŚCI), może wybrac płatność za zamówienie PUNKTAMI, nastepnie po złozeniu zamówienia ( zakładka ZAMÓWIENIE ZŁOŻONE przyjete do realizacji - opłać zamówienie) klient wybiera punkty, pojawia się liczba punktów dostępna na koncie uzytkownika, oraz rubryka w której wpisuje się ile punktów które klient przeznacza na opłacenie zamówienia. Można opłacić całość lub część zamówienia w zależności od ilości posiadanych punktów.
Aby sprawdzić STAN PUNKTÓW należy zalogować się na swoim koncie, na głównej stronie konta klienta widoczna jest ilość posiadanych punktów.